niedziela, 17 maja 2015

POGRZEB PIANINA



Zdjęcie zrobiłem pod koniec marca tego roku. Nie wiedziałem wtedy,
do czego to przyłożyć, myślałem, że może jakieś wyposażenie do nowego
lokalu mającego otworzyć się tutaj - na parterze Sea Towers? O zdjęciu
szybko zapomniałem, ale przypomniałem sobie o nim przy okazji informacji
na stronie Trójmiasto.pl o nowo otwartej restauracji Neighbours Kitchen

Poszukałem, co tu było wcześniej: The Towers - ok. roku wytrwał
poprzedni lokal w tym miejscu. Ze zdjęć niezbicie wynika, że to
białe pianino w czerni, to wyposażenie tamtego lokalu. Cóż, lokale
co i rusz nowe powstają i po chwili się zamykają... A muzyka gra...





2 komentarze:

  1. jest mi smutno jak widze zapakowany instrument w czarny plastik. ale brakuje mi dobrych restauracji w Gdyni. Poszlabym nawet do takiej bez instrumentu, byle bylo kulturalnie i normalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W temacie restauracji jestem kompletnie nierozeznany - nie lubię ich po prostu.

      Usuń