niedziela, 13 kwietnia 2014

NOWE - STARE STACJE





Spojrzenie na stacje - byłe - Rafinerii Gdańskiej. Powyższe zdjęcie stacji naprzeciwko masztu radio-telewizyjnego w Chwaszczynie zrobiłem tak od niechcenia w październiku 2012. Obecnie jakiś dziwny znaczek pojawił się na niej (nie miałem czasu zatrzymać się i sprawdzić pod jakim berłem teraz ona działa). Z marszu tylko zrobiłem jedno zdjęcie.



Kompletnie jestem zaskoczony zmianą szyldu innej stacji paliw Rafinerii Gdańskiej na granicy Gdyni i Rumii, która działała w tym miejscu stosunkowo od niedawna. Nigdy bym nie pomyślał, że tak szybko zajdzie tutaj zmiana właściciela. A jednak...








Według tablic, obiekt znajduje się już na terytorium Rumi. Ciekawostką dla mnie jest adres stacji, jaki widnieje na stronie sieci: Rumia ul. Sobieskiego 119. No i prawidłowo, ale dlaczego kod pocztowy to: 84-230... Gdynia?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz