czwartek, 24 kwietnia 2014

CHYLOŃSKA




Już gdzieś to napisałem, że nasze otoczenie zmienia się nieustannie, lecz powoli, niezauważalnie. Jest okazja to zdjęciowo udowodnić na podstawie niewielkiego odcinka ul. Chylońskiej. Pastelowo się tu zrobiło. Powyżej to zdjęcie aktualne. Poniżej: styczeń 2011.


Powyższe zdjęcia wykonałem z różnych punktów widzenia, bo przyznam się szczerze, że typowałem niski budynek do wyburzenia. Pomyliłem się - znikł budynek...




Można byłoby się zabawić w zgadywankę w odnajdywanie 7 szczegółów, którymi różnią się sąsiednie zdjęcia. Znowu mam tu porównanie aktualnego stanu ze styczniem 2011. Co zniknęło? Budynek w tle z lewej strony zdjęcia (znowu nie trafiłem z punktem widzenia), no i pochyłe drzewo, które stało na drodze nowego pasa ruchu. Tak więc widać wyraźnie, że nasze otoczenie pomału się zmienia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz