niedziela, 23 marca 2014

ŚLĄSKIE MIĘDZYTORZE





Pomiędzy ul. Śląską a torami kolejowymi istnieje kraina jakby nie z tego świata, nie z tej epoki. Wiele razy przymierzałem się do zrobienia tu kilku zdjęć. Kilak tygodni temu wreszcie się zmusiłem, bo a nuż przyjdzie kiedyś pora na ten kawałek terenu i zmieni swe oblicze nie do poznania...






Straszne marnotrawstwo terenu, pomyślałem sobie, patrząc na rozrzut garaży. Dzisiejsi deweloperzy upchaliby tu zapewne jeszcze ze dwa rzędy miejsc parkingowych. Za komuny to jednak było na bogato, choć nie tak bogato, jak to widać tuż obok.





2 komentarze:

  1. dobrze, że zrobiłęś zdjęcia, bo jak słyszałem w tym rejonie maja postawić kolejny "dom ze szkła"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem dzisiaj, że przy samej ulicy rozpoczęły się już jakieś prace budowlane, teren ogrodzono, ale wygląda na to, że budynki w głębi są "bezpieczne".

      Usuń