poniedziałek, 16 września 2013

Szybko - wolno, co to znaczy?




Za szybkie były dla mnie te skuterki...
W powiązaniu z napisami miał wyjść taki włoski klimacik na palcu Kaszubskim. Nie udało się. Zdjęcie do wyrzucenia. Jednak nie miałem czasu na odsiewanie ziarna od plew...
Skuterki zrobiłem na początku lipca...
Miesiąc później już było po wielkim świecie.

Na zaprzyjaźnionym blogu dało się słyszeć narzekania (tutaj): "Oto w lipcu sfotografowałem fajny bar, idealny na lato. Poszedłem we wrześniu, a lokal zamknięty. Nie zdążyłem o nim napisać, a już go nie ma. Taki szybki, albo ja taki wolny?".
Witaj w klubie...






A może wszystkiemu winne są one?
A mnie się wydawało, że handel obwoźny to już historia...




2 komentarze:

  1. :D Zaczynają chyba robić tego Carrefoura na miejscu TOSu, bo jakaś tajemnicza siatka oplotła całą bramę od strony PZU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chodzi tylko o ochronę przed spadającymi cegłami(?).

      Usuń