poniedziałek, 14 stycznia 2013

Tak dzisiaj wygląda moje miasto nocą




Trochę dość już chyba wszyscy mają zdjęć ruder mojego miasta. To może chociaż jedno z nowością.



Trochę mi wyszła akcja plakatowa, ale co tam... Jak karnawał to karnawał.




Pokaż dekolt !  To chyba chodzi o te karnawałowe "porady stylisty" z poprzedniego plakatu?




Poradę "pokaż jaja!" wziąłem sobie do serca i w końcu zdecydowałem się na tytuł wpisu "tak wygląda moje miasto nocą". Dodałem "dzisiaj" bo być może uchroni mnie to przed jakimiś pozwami sądowymi, jak to groziło pewnemu autorowi bloga, gdy ten śmiał bezprawnie wykorzystać fragment tekstu piosenki jako tytuł bloga. Tylko dlaczego znowu na usta cisną mi się słowa: świat zwariował !!! A może powinienem wpisowi nadać tytuł, który nie byłby plagiatem, bo w końcu ktoś tyle trudził się, aby w logiczną i atrakcyjną całość sklecić kilka pospolitych słów w wyszukaną całość? Może na wszelki wypadek powinienem mieć w zanadrzu tytuł alternatywny? Na przykład: "w ten oto sposób prezentuje się obszar zabudowany, z którym jestem związany emocjonalnie, w godzinach wieczornych"(?). Może uda się przetrwać do rana bez rozlewu krwi???




6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pewnie w takim klimacie wygląda większość naszych miast.

      Usuń
  2. Chciałbym napisać "Kocham swoje miasto",ale to tytuł piosenki NO TO CO i Piotra Janczerskiego.Chyba zaryzykuję i pozostanę przy swoim...ha,ha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to co, że chciałbym być sobą... O kurczę, nie da się już nic powiedzieć, aby nie narazić się na proces. Tym samym widzę ciemność... Tfu! Znowu cytat. ;)

      Usuń
  3. Jaj nie pokaże :D bo dziś zjadłem ostatnie które trawily do jajecznicy.

    OdpowiedzUsuń