sobota, 1 grudnia 2012

Gdzie Raki zimują? Podejście trzecie.







 Gdzie Raki zimują? No chociażby przy basenie żeglarskim. Właśnie tam ostatnio uwieczniłem taki jeden zabytkowy egzemplarz wózka akumulatorowego. O dziwo (dlaczego mnie to dziwi, sam nie wiem?) firma z Suchedniowa istnieje nadal, choć widoczny egzemplarz bez wątpienia zasługuje na miano jeżdżącego muzeum. No ale w tym miejscu praca trwa niespiesznie i nie wymaga ona najnowocześniejszego sprzętu. To nie rozładunek tirów na czas. Tu liczy się spokój i precyzja wykonania zadania...


Komentarz Gregv5 (musiałem go przenieść, bo wpis naprawiałem): Dźwig który służy do opuszczania i wyciągania z wody jachtów, a stoi vis a vis Jacht Klubu "Gryf" w Gdyni też pochodzi jeszcze z czasów komuny. Tzn. mam nadzieję, że nadal stoi, bo ostatnio nie bywam w tym miejscu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz