czwartek, 22 listopada 2012

Na przyszłość, czyli koniec z anonimowością



Zdawałem sobie sprawę, że taki moment musi kiedyś nadejść. Wcześniej czy później. Niestety zaczęły się pojawiać niby komentarze, co to nic wspólnego z nimi nie mają, a w rzeczywistości są reklamami. Nie mam czasu zajmować się tylko śledzeniem, czy coś nieodpowiedniego się pokazało i zajmować się kasowaniem tego. Dlatego koniec z anonimowymi komentarzami... Lajf is brutal.
Dziś tylko kilka zdjęć, które dopiero po latach nabiorą wartości (jak zawsze, trza kliknąć, aby zobaczyć wszystko trochę większe).


To zrobiłem, bo być może kiedyś będzie tu wjazd do supermarketu na terenie dawnego TOS-u.


Początkowo trochę żałowałem, że nie zrobiłem tego odcinka ul. Chwarznieńskiej przed wycinką drzew, ale później pomyślałem, że może to i dobrze, bo widać, jak pokręcona jest w tej chwili droga. Z zarysu wycinki widać, że przy okazji poszerzenia będzie też prostowanie jej przebiegu.

Ma też powstać tunel dla zwierząt. Na razie: "tunel" pod wiaduktem na Wielkopolskiej.



Tu ma powstać kładka dla pieszych... więc może kiedyś to będzie ciekawe zdjęcie(?).



Stacje Neste też niby ktoś miał wykupić, to zrobiłem zdjęcie.


Teraz trzeba tylko cierpliwie czekać, aż zdjęcia te nabiorą mocy.


Budgie - Time To Remember




5 komentarzy:

  1. Tunel pod wiaduktem - ciekawy, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Malunki go trochę ubarwiły, bo ogólnie to taki zwykły on jest. Szaro-bury i... niski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pusty plac po TOSie....nie spełniony polski sen :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze sen się spełni.
    Sen o kolejnym markecie i... powrocie korków w tej okolicy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. - tunel pod wiaduktem -
    doskonały przykład masła maślanego... to po prostu przyczółek wiaduktu kolejowego... ni mniej, ni więcej...

    OdpowiedzUsuń