piątek, 14 września 2012

Kosmetyczne zmiany


Dziś kilka porównań z mało znaczących miejsc naszego miasta. Blog został przecież do tego powołany, aby obserwować zachodzące zmiany. W prezentowanych parach: górne zdjęcie z niedalekiej przeszłości; dolne - aktualne.



Przy skrzyżowaniu obok dawnych garaży WPK kosmetyczne zmiany.
Pizzeria zmieniła nazwę, ale nie wiem, czy jest czynna? Gabinet kosmetyczny wyładniał (wiadomo: siła kosmetyków). No i mamy więcej mocy w skrzynkach.



Na "kantorowej" skończyły się "pionierskie" czasy, ale dalej czuć wielki świat.
Używany, ale zawsze.



Nie tylko dworzec główny PKP wyładniał, ale i jego okolice...


No i jeszcze na koniec moje małe zdziwienie z naszej ulicy "Kantorowej". Zdjęcia porównawczego nie mam, bo nie spodziewałem się, że zniknie z krajobrazu tej ulicy niewielka kamienica (był tam jakiś bar, czy też pizzeria). To nie całkowity koniec zmian, które przez czas prowadzenia bloga zarejestrowałem. Mam jeszcze kilka niewielkich zmian do opublikowania w zanadrzu, ale nie ma co odkrywać wszystkich kart od razu, bo co będzie, jak już wszystko się pozmienia i już będzie trwać w marazmie? Nic tylko zwijać żagle...


4 komentarze:

  1. @slawnw....ale dajesz nam zagadki typu "poszukaj różnicę między dwoma obrazkami".Po obserwacji pierwszych fotek zauważyłem brak krążownika szos dawnych lat -Fiata 126p chyba klasy E oraz pani na billboardzie.Przyznaję Ci rację "to se ne wrati".

    OdpowiedzUsuń
  2. Krążowników szos już mało na naszych drogach, ale jak się człowiek rozejrzy, to - zwłaszcza na prowincji - jest tego jeszcze trochę.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i dobrze że coś zrobili z tym byłym sklepem z art medalowymi bo tak po nim wszystkie szyby padły ofiarą złych chłopców z sprayem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce w martwym punkcie, więc tylko nadające się właśnie na wszelkiego rodzaju sprawy nie nastawione na zysk. I takie tu powstały.

    OdpowiedzUsuń