niedziela, 22 kwietnia 2012

Ech, ta wasza mechanizacja, czyli na razie ciemna magia



Kiedyś wszystko było proste: bateria, żaróweczki, dwa kabelki...

Teraz jakieś RSS-y (z czym się to je?), ktoś mnie informuje, że nie może opublikować komentarza (nie wiem czemu?), dodał mi jakieś "g+" (do czego to służy?), no i gdzie się pochowały wszystkie takie dodatki jak tagi i kategorie itp. (że są takie to wiem, bo widziałem u innych). Nie da się wstawić zdjęcia w nominalnym rozmiarze (wkurza mnie taka trochę rozmazana miniatura)? Na co mi to wszystko było...

Na razie ciemna magia, ale pocieszam się tym, że jazda samochodem i pojęcie przepisów rządzących ruchem drogowym też kiedyś było dla mnie niepojętym. A najbardziej dziwiło mnie - będąc smarkaczem - jak to możliwe, że jadąc samochodem w nocy można odnaleźć te trzy pedały w podłodze i jakim cudem można trafić w odpowiedni bieg? Bo oczywistym było wtedy dla mnie, że jadąc w dzień, można sobie zerknąć i zobaczyć co nacisnąć i gdzie co przestawić.

Nie wiem, czy obędzie się bez gierkowskiego: "to co, pomożecie?"

Wieczorna aktualizacja: ze zdjęciami sobie poradziłem. RSS i 'g+' mogą poczekać. Pozostały tylko kategorie i tagi.

7 komentarzy:

  1. Znczek g+ mamsz pod notką. Mając konto Google+ można klikając - ocenic stronę jako wartościową.
    Tym razem udało mi się wejść do pola komentarza, ciekawe,czy uda się opublikować?
    -------------------------------
    Niestety, przez OpenID nie da się. Zalogowłam się przez Google'a

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra, ustawiłem teraz, że może każdy. Zobaczymy, czy to oznacza: róbta co chceta?

    OdpowiedzUsuń
  3. a te etykiety to nie to samo co tagi ?
    to ja, takajedna z I cóż, że ze Szwecji

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, te etykiety to wtyczki portali społecznościowych. Tagi są pod nimi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Provincial ma rację. Etykiety to tagi, które są widoczne po prawej stronie w ramce.
    Reszty nie chce mi się rozgryzać. Zmieniłem kolorki, literki - to mi wystarczy. No nie wszystko jest tu idealnie, bo np. uparcie wychodzi durna godzina zamieszczenia komentarzy, pomimo tego, że już kilka razy próbowałem to zmienić. Później z tym powalczę.

    "Provincial(?) ma rację???" Patrząc z drugiej strony, to w podglądzie "tagów" widnieje "label", więc... kto ma właściwie rację? Ech ta wasza mechanizacja! ;)
    A tam, mniejsza o większość. Z czasem dojdzie się do ładu.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze mi tak się wydaje, że "strony" to znane mi skądinąd "kategorie". Cały szkopuł jest w tym, ze każdy sobie coś nazywa po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam problemy z projektem. Nie mogę umieścić favikony i kilka innych spraw. Trochę inaczej wygląda to w bloxie.

    OdpowiedzUsuń